- settings
- add
- remove
- tonality
- refresh
Bu kursu görmək üçün, hesabınıza daxıl olun
Dünya miqyasında və Azərbaycanda bir çox müəllimlər, məktəb rəhbərləri və valideynlər tərəfindən dəstəkləndiyindən, habelə qiymətləndirmənin alternativ üsullarından xəbərdar olmadığından siniflərdə uşaqların biliklərinin qiymətləndirilməsi üçün əsasən ənənəvi strategiyalardan istifadə edilir. Ənənəvi qiymətləndirmə strategiyalarında uşaqlar adətən çox vaxt çətin kurikulum mətnlərini əzbərləməli, eləcə də ildə bir və ya iki dəfə yazılı və ya şifahi sınaqlar vasitəsilə yaddaşlarında nə qaldığını nümayiş etdirməlidir. Bu yanaşma uşaqların əksəriyyəti üçün baryerlər yaradır.
Müntəzəm qiymətləndirmə strategiyalarına dəyişikliklərin edilməsindən başqa inklüziv müəllimlər, formativ qiymətləndirmə kimi daha ənənəvi strategiyaları innovativ qiymətləndirmə strategiyaları ilə birləşdirir. Bu bəzən davamlı və ya mötəbər qiymətləndirmə də adlandırılır. Formativ qiymətləndirmə müəllimləri şagirdlərin öyrənilənləri necə qavramasına dair cari informasiya ilə təmin edir. Bu da nəticə etibarilə müəllimlərin hər kəsin öyrənməsini təmin etmək üçün təcrübələrini daimi olaraq tənzimləmələrinə şərait yaradır.
Digər kurslar
İnklüziv təhsildə valideynlərin rolu
- 2 səs
Kursun təsviri
İnklüziv Müəllimlərin Profili
- 5 səs
Kursun təsviri
İnklüziv təhsil üzrə məsləhətçi
- 1 səs
Kursun təsviri
Çoxuşaqlı sinifdə tədris
- 3 səs
Kursun təsviri
İnklüziv təhsildə uşaqyönümlü pedaqogika
- 19 səs
Kursun təsviri
Uşaq və ailə dəstək planları
- 25 səs
Kursun təsviri
Universal öyrənmə dizaynı (UÖD)
- 33 səs
Kursun təsviri
İnklüziv təhsildə əməkdaşlıq
- 22 səs
Kursun təsviri
İnsan hüquqlarına əsaslanan inklüziv təhsil
- 28 səs
Kursun təsviri